tiistai 30. heinäkuuta 2013

Lentoemo vauhdissa vol 1

Nyt vihdoin ehdin kirjoittamaan polttareista. Polttaripäivä 20.7. alkoi jännityksellä. Olin herännyt valmiiksi, koska olin varma, että sulholla olisi polttarit.. No eipä ollut. Aamulla ovikellon soidessa minä syöksyin avaamaan ja odotin näkeväni sulhon kavereita. Sen sijaan oven takana tikitti jokin ja huusin heti sulhollle, että rappukäytävässä on pommi :D Yhdessä tutkimme pakettia ja sen päällä olevaa munakelloa, josta aika kului koko ajan. Vaikka paketti näyttikin tyttömäiseltä, niin emme silti olleet täysin varmoja kummalle meistä paketti kuului. Lopulta avasimme paketin ja huomasimme kortin, jossa luki terveisin kaasot. Olin ihan jännityksestä sekaisin kun tajusin, että minulla oli vajaa 20 minuuttia aikaa kerätä listassa mainitut tavarat ja juosta ulos.

Aamun "POMMI"


Ulkona minua odotti kaasoni mies, joka sitoi silmäni ja korville sain vielä radiokuulokkeet. Voin kertoa, että en kyllä yhtään tiennyt mihin olimme matkalla, koska pitihän huijauksen vuoksi ajaa vähän pidemmän kautta. Menimme oikeasti meinaan ihan naapuriin. Siellä minua odottivatkin  jo ihanat ystäväni :) Ensimmäiseksi sain tehtäväkseni pukea lentoemon vaatteet päälleni ja sitten pääsinkin herkkuaamiaisen kimppuun :) Kyseessä oli oikein kunnon tropiikin aamiainen, oli muun muassa banaanilettuja, katkarapupiirakkaa ja upea tropiikin drinkki. 

Aamiaisella oloni oli hieman heikko, sillä olin koko edellisen viikon potenut flunssaa ja vielä polttaripäivänäkin olin hiukan kipeä. Aamulla tuntui olo kuumeiselle, mutta kyllä se olo siitä päivän aikana parani. 

Kartta ja passi

Tietysti lennolle tarvitaan aina passi ja sellaisen minäkin sain. Ja ihan olisi kyllä mennyt melkein oikeasta passista, ehkä tekstit vähän erilaiset ;) passiin sain aina leiman suoritetusta tehtävästä ja ensimmäisen tehtävän eli tropiikin aamiaisen jälkeen suuntasimmekin jo kohti seuraavaa päämäärää. Tietysti minulla oli silmät sidottuna ja kuulokkeet korvissa, mutta onneksi matkajuoma mukana :) 








4 kommenttia:

  1. Vitsit! Onpa kivan kuuloiset polttarit! Hauska teema, ja voi että toi munakello oli kyl ihan paras :D

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa! :D Täällä odotetaan postauksia miten päivä jatkuu! :)

    VastaaPoista
  3. Huippua! Jatkoa odotellessa ;) :P

    VastaaPoista